Reizen, wij krijgen er geen genoeg van. Vele lonely planets zijn hier de revu gepasseerd. De kinderedities zijn hier nog iets te hoog gegrepen maar laat de kids wel graag meer zien en lezen over vele bestemmingen. Toen ik dan ook dit nieuwe boek voorbij zag komen, was dit een mooie aanvulling in onze boekenkast! Wij delen er vandaag graag meer over bij Kinderfavorites.

Deze zomer blijven wij in Nederland. Olivia gaat op hockeykamp, de kinderen gaan naar Landal en wij gaan de laatste weken van de zomervakantie naar een Nederlandse camping. We sparen hard door voor onze reis naar Kaapstad en dan moeten we afwegingen maken. Maar omdat we al diverse leuke vakanties in Nederland hebben beleefd, kijken we hier ook wederom erg naar uit.

Wel horen de kids de bestemmingen van hun vriendjes en vriendinnetjes. En ook opa en oma zijn net terug uit Spanje. Des te leuker om hier wel al het een en ander over te lezen en te leren.

Op reis door Europa

Review: op reis door Europa

Je koopt het boek HIER!

In dit leuke boek reis je samen met Lotte en Fenna door Europa en leer alles over de landen, talen, gebouwen en nog veel meer! Olivia leest het boek en Liam kijkt vooral plaatjes. Hij herkent inmiddels diverse vlaggen van de Europese landen. Maar ook andere illustraties van croissants, de Ijfeltoren, een doedelzak en de laars, komen hem steeds meer bekend voor. De hoofdsteden zijn voor hem nog te hoog gegrepen, maar dit is natuurlijk wel hartstikke leuk voor zijn oudere zus om te leren. In het boek worden door middel van vrolijke versjes jouw kids door de zusjes meegenomen door de Europese landen en leren je van alles over het land, de taal, cultuur en nog veel meer.