Thuis extra oefenen voor de cito’s met Wijzer over de basisschool. Hier thuis zonder veel problemen en vooral met plezier. Wij zijn enthousiast en delen onze ervaring graag. Ook enthousiast geworden na het lezen van dit blog? Wij mogen tot slot een aantrekkelijke kortingscode delen.

Wijzer over de basisschool

Olivia blijkt een beelddenker te zijn en dat sluit moeizaam aan op de methodes van school. Wij merken dat de basisschool vooral stof aanbiedt voor de standaard leerlijk en als hun brein net even anders werkt, lijkt de lesstof niet goed aan te sluiten. Zonde wat ons betreft, want zo worden de talenten van vele kids onderschat. Ook beelddenkers hebben talloze talenten, maar bij de Cito toets kwamen er matige resultaten. Zij loopt bij een steengoede coach die haar enorm heeft helpen groeien, maar ook thuis doen we graag iets extra’s. Ik twijfelde al even over de boeken van Wijzer over de basisschool, maar werd nieuwsgierig na het horen van de vele positieve reacties. Immers, een paar minuten per dag zou al mooie resultaten opleveren. En dan met name wil ik als ouder investeren in haar zelfvertrouwen. Wij ontvingen het Cito E6 – IEP groep 6 pakket (2e helft schooljaar).

Boeken wijzer over de basisschool

Het pakket bestaat uit een oefenboek spelling en rekenen. Beide boeken bevatten meer dan 100 pagina’s oefenmateriaal.

Oefenen met rekenen groep 6

Dit boek biedt uitgebreide oefenen om de rekenvaardigheden te optimaliseren. Dit zal Olivia vast heel erg leuks gaan vinden, rekenen is immers een van haar favoriete vakken. Er wordt gestart met ‘kale’ sommen en past het geleerde vervolgens toe op verhaalsommen, oftewel de redactiesommen. Met name het klokkijken is hier thuis nog een punt van aandacht en hier maakt zij zulke positieve stappen sinds ze oefent in dit boek.

Oefenen met spelling groep 6

In dit boek wordt afgetrapt met woorden die zij zelf af kan dekken en oefenen. Ideaal want zij kan dit zelf nakijken. Ook wordt er uitgebreid oefenmateriaal aangeboden met de ’s woorden. Dit is ook nog best lastig.

wijzer over de basisschool

Doordat zij nu zelf steeds betere resultaten krijgt, zie ik haar plezier ook toenemen. Dit vind ik vooral heel belangrijk en dat versterkt mijn enthousiasme over deze boeken. We hebben nog even tot juni maar ben heel benieuwd wat de komende maanden haar gaat brengen.

Kortingscode Wijzer over de basisschool

Met de code ‘judith10‘ krijg je 10% korting op je bestelling. Ideaal om lekker op tijd aan de slag te gaan met het beste niveau voor jouw kind, met slechts 15 minuten samen oefenen per dag!